• Anasayfa
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Adres
  • Makineler Hakkında

Pfaff 260

Share

Evet gelelim efsane dikiş makinemize :) Bu gördüğünüz makine Pfaff ın en klasik modellerinden biridir. Tamamen metal ve oldukça ağır, taşıması bir ölüm yani..Eğer benim gibi küçük bir yerleşkede oturup ta bu makineyle piko ve çeyiz işi yapıyorsanız, bozulduğunda başınız büyük bir belada demektir:) Ya bu makineyi sırtlayıp size en yakın yerdeki servise gidersiniz ya da içini açar, orasını burasını kurcalıya kurcalıya tamirci olur çıkarsınız.
     Ben ilk piko ve çeyiz işleri yapmaya pfaff 260 la başladım.İşin aslı bu makine eski modellerden olmasına rağmen oldukça iyi ve sağlam bir makinedir. Bu makineyi Pfaff 2144 ün aksine oldukça hantal ve kaba kullanabilirsiniz. Genellikle atölyelerde tercih edilen sanayi tipi bir makinedir. İş işlemesine gelince; hızı oldukça iyidir. Pedalına bastığınız anda bayağı seri işlemeye başlar. Ancak uzun bir süre iş yapacak iseniz terlik kullanmanızda fayda var. Makinenin kendine özel, işleyebileceğiniz klasik tarz desenleri var.Eğer pikoculuğa yatkınsanız bu makineler ile güzel şeyler yapabilir, yeni bir makine alacak kadar para kazanabilirsiniz.
     Bu makine kömürle çalışan bir makine olduğu için, kömürleri bittiğinde, bütçenize uygun bir fiyata kömür parçasını bulmakta sorun yaşayabilirsiniz. Maalesef ki Türkiye de parçaları üretilmiyor. Dışardan geldiği içinde biraz masraflı oluyor. Hele birde döviz kuru yüksek ise o zaman masraflı olabiliyor. Ayrıca metal den bir makine olduğu için bakım ve yağlama yapmanız gerekiyor. Makine nin ayarları bozulduğunda ise, sık sık iğne kırma gibi problemlerle karşılaşabilirsiniz.
Velhasılı günümüzde tamamen bilgisayarlı makineler revaçta olduğu için, pek rağbet gördüğünü sanmıyorum. Ama her zaman yeri ayrıdır benim için..Eğer bu makine den almak isterseniz çok fazla bir ücret ödeyeceğinizi zannetmiyorum. İkinci el temiz bir makine bulup piko yapmaya, yemeni burmaya, dikiş dikmeye vb işlere başlayabilirsiniz. Kullanımı basit, iyi iş gören, sanayi tarzı makinelerden birisidir.



22 yorum:

Benim makinemde pfaff260 fakat elimde kullanım klavuzu yok elinizde varsa mailime gönderebilirmisiniz fatma68.fe@gmail.com adresine gönderebilirseniz çok memnun olurum

Merhaba bulursanız banada haber verirmisiniz...

Bu makinenin düz dikiş ayarını yazabilecek biri var mıdır?

Evet banada kullanımıni mail atabilirmisiniz.Şimdiden teşekkür ederimm

Bana da kullanım klavuzunu atabilir mısınız rica etsem

Mrb bana kullanım klavuzunu gönderebilirmisiniz. Teşekkür ederim.

satın almak ıcın boyle bır makıne arıyorum

Merhaba. Ben bu makineden 2 ci el aldım,satan adamın dikişten anlayisi yoktu. Ama çok tarif ettiler.denemeden aldim. Ama biraz karışık geldi bana.denedim dikmeye bütün ipi kumaşın altina topladı.coktan kullanilmayan bir makinedir. Neyapacağımı şaşırdım.problemi ne acaba

Bildiginiz bi bilgi varsa bana da atarmisiniz

Merhaba.ben bu makineden aldim,ama bi turlu beceremedim,ipi kira kira duruyor,bana yardımcı olur musunuz.duz dikişte hangi pozisyonda köyüm,ziqzaqda hangisini köyüm,düz dikiyor,ama altini arada buluyor.arada sıkı dikiyor,anlamadim bi turlu.kumasi düz halinde dikiyor.yan halinde dikmiyor, nasil bi makine anlamadim

Uygun fiata bulursam alirim

Bu makineden istiyorum

Merhaba bu makinayla s şeklinde nervür yani dalgalı nervür de deniyor o yapilirmi

Elimde 2 tane paff 230 piko makinesi var bir tanede paff 332 almak isteyenlere duyurulur

Bu mamineden istiyirum elinde iyi durumda olan varmı

Bende var 1900 satoyorum

Ben satiyorum 1900 lira niğde deyim

Bende var 1900 lira niğde deyim

Bu makinadan aldim ama kullanim kilavuzu yok ayarlarini yapamiyorum mailime gonderene coooook minnettar olacagim mugecakirmuge@gmail.com

Fiyat ogrenebilirmiyim

Merhabalar kullanım kılavuzunu banada gonderebilirmisiniz

Yorum Gönder

 

İzleyiciler

Copyright 2010 Hanımeli Piko Çeyiz - All Rights Reserved.
Designed by Piko,Ceyiz,Nakiş, Dikiş, Örnekler | Bloggerized by Piko,Ceyiz,Nakiş, Dikiş, Örnekler - Piko,Ceyiz,Nakiş, Dikiş, Örnekler | Affordable Piko,Ceyiz,Nakiş, Dikiş, Örnekler from Piko,Ceyiz,Nakiş, Dikiş, Örnekler